14 mai 2017

14 Mai 2017 Rauher Kulm



      In fiecare zi cand merg la servici trec pe langa un deal pe care se afla un turn. Le-am spus la c0legilor ca trebuie intr-o zi sa ajung acolo sus. Colegii mi-au explicat ca turnul se afla construit pe un vechi vulcan. Astfel interesul mi-a fost si mai mare.
     Deci , azi , am avut de parcurs doar 10 km pana la prima parcare. Drumetia pana sus a durat vreo 45 minute. Aici trebuie sa platesti o taxa de 1 eu pentru a urca sus in turn.Turnul este deschis in fiecare zi ,  exceptand luni , cand este zi de odihna. Odata ajuns sus ,  la peste 700 m de nivelul marii , ai o priveliste minunata iar in zilele senine se poate vedea foarte departe.


                       Astfel azi am facut miscare vreo 9-10 km.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu