21 mai 2017

21 mai 2017 Schafberg Austria



     Cum altfel as fi putut sa-mi petrec ziua onomastica , decat in mijlocul naturii. Astfel am hotarat sa fac o plimbare pe doua roti in orasul Sankt Wolfgang din tinutul Salzkammergut , pentru a admira varful Schafberg si lacul Wolfgang(Abersee).
     Distanta a fost in jur de 400 km  iar timpul de parcurgere 5 ore.Cum intri in tinutul Bad Ischl esti inconjurat de munti si peisaje care iti fura privirea de la condus.
     Lacul Wolfgang are 13 km patrati , iar pe el se pot face plimbari zilnice cu vaporase.
     Varful Schafberg nu este foarte inalt , are doar 1783 m , iar la el se poate ajunge si cu un tren tip cremaliera. Pretul dus- intors este putin cam scump (35 eu) , dar odata ajunsi sus ai parte de o priveliste minunata.Distanta pe care o parcurge trenul este de 5,85 km iar timpul este de aproximativ 45 minute. Diferenta de nivel insa este foarte mare: 1188 m.Bineinteles ca exista si traseu pentru montannisti.Ca de obicei vremea nu a vrut sa tina cu mine iar pozele au fost facute pe ceata densa , care nu a vrut sa se mai ridice.


                Tot in zona aceasta se poate vizita si lacul  Ebensee cu o suprafata de 24 km patrati.


         Si uite asa am petrcut eu ziua Sfintilor Constantin si Elena : vizitand minunile naturii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu